torstaina, huhtikuuta 01, 2010

Kuvia: Kavereita ja kevätsäitä




3 kommenttia:

  1. Ensimmäiset kolme kuvaa ovat lukion edusnurmikolta. Aurinko paistoi ja asteita oli monta, teimme kukkaketjuja (ja jopa korvakoruja) kevään ensimmäisistä kukkasista. Vihreäpaitainen tyttö on uusiseelantilainen hostsiskoni Anna ja tummatukkainen tyttö ranskalainen paraskamuni Doriane. Välissä kuva siitä kun kävimme katsomassa Aliisa Ihmemaassa 3D-leffan (Anna, Evi ja minä) ja lukuisista kahvilakäynneistämme (kuvien perusteella voisi sanoa ettemme me täällä muuta teekään...). Viimeiset kuvat ovat Albista katedraalin lähettyviltä (Leonie, Pauline, Evi, Anna, Sarah ja minä). Bon voilà!

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia!!!!!!!!!!
    mäki haluun kevään, tänään paistoi jo onneks aurinko ja oli yllättävän lämmintäki :)takki oli auki! hauskoja kevät päiviä sinne, täytyy soitella!

    rita <3

    VastaaPoista
  3. voi ei miten ihania aurinkoisia kuvia, mä olin jotenkin siinä erheessä e
    ttä olin 'lukenut' tän jo mutten ollutkaan. Täältäkin on lumet jo
    melkein sulaneet pois ja tuoksuu ja kuuluu keväältä. Voi siis luvata että 26.5 (!!!!!!!!!!!) täällä on jo lähes kesä. Äiti

    VastaaPoista