keskiviikkona, maaliskuuta 24, 2010

Kuvia Carcassonnesta 20.3.

Hostsiskoni Anna ja minä Carcassonnen sisäänkäynnillä


Jean-Pierre ja Anna tutkimassa linnoituksen karttaa


Kehikon läpi heitettiin aikanaan kuumaa öljyä hyökkääjien niskaan


Laborien tyttöritarit ja Anna tulevan aviomiehensä kanssa

Katucrêpeillä herkuttelua, huomaa jättikokoinen nutellapurkki


Rappustelua ikivanhoilla portailla ja muureilla


Näkymä Carcassonnen ulkopuoliseen kylään


Jean-Pierre poseeraamassa naistensa kanssa

7 kommenttia:

  1. kivoja kuvia!!
    <3:ilse

    VastaaPoista
  2. todella kivoja... :D
    ja millalla on KELTAINEN pipo!!!!!!!! jotain muutosta on tapahtunut ;)

    rita<3

    VastaaPoista
  3. Mitä ihmettä Rita, ootko sä tullut värisokeaksi? Mun pipo on vihreä :-)

    VastaaPoista
  4. kai sit oon, mut pointti oliki se ettei se oo musta tai harmaa tai ruskee...? :P

    Ita<3

    VastaaPoista
  5. kai sit oon, mut pointti oliki se ettei se oo musta tai harmaa tai ruskee...? :P

    Ita<3

    VastaaPoista
  6. kai sit oon, mut pointti oliki se ettei se oo musta tai harmaa tai ruskee...? :P

    Ita<3

    VastaaPoista
  7. Hei MIlla huomaatko, joku muukin osaa alleviivata!

    VastaaPoista