perjantaina, toukokuuta 28, 2010

48 tuntia kotona

Ihanaa olla kotona. Ihanaa nähdä rakkaita ystäviä, kulkea kaupungissa julkisilla ja hengittää sateesta kosteaa ilmaa. Ihanaa olla iloinen yhdestä vaivaisesta auringonsäteestä, ja vielä ihanampaa kaivaa aurinkolasit esiin siltä suojautuakseen. Kiitos tytöt tästä illasta ja siitä miten mikään ei oikeastaan ole muuttunut. Olette rakkaampia kuin voitte kuvitellakaan. Ilsen sanoja lainaten väliä tuntuu tosiaankin olevan paljon vähemmän kuin kymmenen kuukautta.

Monenlaisia asioita olen ehtinyt miettiä. Monenlaisia tunteita olen myös ehtinyt tuntea ja vähintään yhtä monia unohtaa. Ajattelin mielialamuutosten loppuvan Suomeen palattuani, mutta ehei, nythän ne vasta alkavat. Tunteet ovat liikkuneet akselilla tyyneys, epäusko, toivottomuus, innostus, pelko, varmuus, tyytyväisyys ja lämpö. Jos viimeksi mainittu ei ole tunne, niin ainakin se kuvastaa tämänhetkistä fiilistäni paremmin kuin mikään muu sana. I-h-a-n-a-a olla juuri siinä missä olen.

2 kommenttia:

  1. kun tulit noin aikasin jo kotiin, niin aiotko mennä käymään suomen koulussas ennen ku alkaa loma? :)

    VastaaPoista
  2. Joo, oon mä siellä muutamana päivänä pyöriny. Tai oikeastaan molemmissa, kun aion vaihtaa lukiota... :-) Jokatapauksessa hauska olla täällä jo nyt ja päästä aloittamaan kesäloma samaan aikaa kavereiden kanssa!

    VastaaPoista